jag gjorde nått iaf

Tjaa sitter i syrrans rum medans hon och lillebrosan tittar på tv i vardagsrummet
jag och bella e barn vakt till ville :) mamma och pappa e på kräftskiva på teater-grillen.
hela dagen var jag ju bara i sängen och fan vad tråkigt det var sen vid 18:00 kom familjen hem
från att ha varit och tittat på hus hela dagen och jag som trodde att nån
kunde vara stanna hemma och ja jag hade fel. men men då kom dom med mat från Deli
och jag åt deras as goda kyckling sallad :) <3 sen efter det så gick jag äntligen ur huset mot skolgården
och möte nea för lite snack sen kom elin och sen olle. vi hade skit kul, och nu da vid 20:30 kom jag hem
för att hjälpa bella med ville. och nu ska jag och syskonen ta fram nån bra film att glo på.
hörs puss
jag och nea för ett tag sen
<3

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg bild... -.-

2010-08-21 @ 23:34:33
URL: http://linneastjernstrom.blogg.se/
Postat av: carro

japp skit hot !!!!

2010-08-22 @ 10:04:45
Postat av: linnea

haha :)

2010-08-23 @ 07:56:26
URL: http://linneastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0