Heej

hej igen ska berätta lite om dagarna som jag inte har bloggat om.
i torsdags så var jag och verre i skärholmen och verre skulle ta Navelpercing och guuuuuuud vad snyggt det blev. Det som var dåligt var att inte jag fick följa med ( jag som hade tänkt att filma) och inte äns hennes mamma fick följa med in , lite dåligt tycker jag. sen shoppade vi som vår vanliga shopping dag.
jag köpte: en svart blommig tunika från gina 99 kr / rea , två skärp från gina också , ett brunt skin 79 kr  och ett svart med spets för 99 kr.  och ett svart vanligt bas linne från H&M för 50 kr sen ett par mörkblå jeanse från vila för 249 kr. det var de. sen igår var jag på mennas bollywood fest. det var jättekul!! ska inte gå in mer på detalier . sen senare idag ska kanske jag , verre och linda på bio :) puss puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0