I Need A Dollar



Tja bloggen förlåt att jag inte skrivit men har inte haft lust men ja ska väl skriva vad man har gjort i helgen då.
fredag: då skulle jag va med verre och linda i stan men det blev inte så :(
så jag var bara hemma och chillade med mamma :P sen tittade jag lite på idol finalen usch tyckte inte denna var bra!!! ingen som tävlade var riktigt bra med talang. Förra året var skit bra, :D.
Lördag: då åket mamma , bella , ville och jag till skärholmen och köpte julklappar. Jag köpte till pappa och lite smått till mig, så nu är jag klar med alla julklappar. (skönt)  sen på kvällen var det fest hos johanna , det var jätte kul!!!
jag tog taxi hem in till stan. Sen tittade jag på Sex and the city , älskar !!!! <33 sen idag ja jag sitter fortfarande i pyjamas så gissa vad jag har gjort jooooooo inget!!!!! :( skit tråkigt har jag haft. Längtar faktiskt till skolan. hehe.
ja nu ska jag mysa ner i sängen och titta på film puss puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

guud va brah låt!!!<3riktigt bra bloggd,du har.

:)

2010-12-12 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0