O M G



- sommar <3 / en skit rolig kväll.!!


NU HAR VI TITTAT PÅ FÖRSTA SAW!!!!  omg det var en skit bra film , gie llade den verkligen. Slutet ägde och jag och cocca kan fortfarande inte fatta de . nu vill man se alla andra liksommmmm. cocca och jag sitter med varsin data i knät i hennes säng, och ingen rolig e inne på facebook. !!! så det jag har att göra är att blogga XD
sen så tänkte jag berätta om de som jag köpte idag :) jag och cocca var ju i kista och tittade på bio och där finns det ju affärer och jag kan inte motstå att köpa saker :D ´


                                                                             Dagens köp:

 ett puder från H&M eller en blusher , den verkar jätte bra!!! 49:-
en läppsyl från H&M som blir som ett läppstift/läppglans , som är ljus rosa. 19 :- , jätte fint!!! (a)
3-pack trosor/spets  / S, ett par gråa , ett part svarta och ett par lilla med rosa kant, 30 kr , rea!! <3
två par örhängen från ur och penn , båda för 50:-  / rea , ett par  stora silver ringar och ett par stora guldringar.
 det var allt haha tror jag,,,,, nu har jag inget mer att säga , hörs säkert snart när jag blir utträkad igen :) puss puss love ya´´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0