Svar:

hej du jag har några frågor till dig. 
Först 1) har du någon pojkvän? Eller gillar du någon?
2) Hur gammal är du? 3) Vart bor du?
4) Vad är din smak på killar? ja det var nog de hah , jag gillar din blogg . Hejdå
Svar: 1) nej jag har ingen pojkvän just nu, och ja jag gillar nån men ja inget mer om de:)
2) jag är 14 år .
3) jag bor i stan
4) min smak på killar ja det är brunhåriga och ja typ de haha.
1. dina hobbies 
2. favorit filmer
3. gillr du skräckfilmer? isåfall vilken är den bästa du sett?
4. läser du andra bloggar? vilka läser du ? 

ps: älskar din blogg den är jätte fin hej då :)
Svar: 1) mina hobbies är att shoppa , styla folk , sjunga , spela teater
2) åå har många men cry baby , scream  hihi, ja massor
3) jaaa älskar skräck filmer ,jag gillar the grudge , scream , och ganska många.
4) ja jag läser många bloggar , gillar kompisars och kissie men det är inte den bästa bara kul att läsa , baby s , paow , kenza.  Och tack så mycket att du gillar min blogg.
vad har du för intressen ?
vad gillar du att göra?
vilket e ditt drömland du vill åka till om du får välj tre ?

gillar din blogg :P
Svar: 1)  mina intressen är mode , teater , smink och att låtsas att var model framför kameran"

2) jag gillar att titta på film med kompisar , gå på bio , shoppa och att slås hahah!
3) mitt dröm land är America typ New york , LA och om jag får välja tre blir det paris / som jag har vart i redan , america och london :p och vad roligt att du gillar min blogg.
hur gör du när du går så snabbt?
Svar: haha ja jag går väldigt snabbt hur vet jag inte :D


vet inte vad jag ska fråga dig jag vet ju ganska mycket om dig<3 men typ

skulle du vilja ha sex nu eller vill du vänta <3 <3

Svar: hehe vet inte hur jag ska svara på bloggen efter det som har hänt :)

heej det är jag igen. Jag undrar:
vem är din bästa vän
ditt favorit program
din favorit mat
favorit parfym 
hur sminkar du dig.???
Du får aldrig sluta blogga.!!! :P<3


Svar: 1) det är verre , corre och min barndoms vän Cocca <3
2) det är Family guy haha love it. sen några fler :P
3) det är sushi , taco bar och pasta (a)
4) det är en från Escada pacific paradise och fancy
5) det är olika men puder , ögonskuga , eye-liner mascara.
nej jag ska inte sluta blogga (tror jag) <3

vilka är dina bästa vänner i finnerödja?
super du ofta?
röker du?
hur många allra bästa vänner har du?
Svar:   1) Det är sonja och becca
2) ne..... hehe
3) neeeee
4) fyra tror jag :)

Vilken är din favorit affär?
Vem är din förebild?
Varför är du så söt? <3

Svar: 1) typ H&M , gina , veromoda :)
2) jag älskar Beyoncé och hon är verkligen en förebild :D <33
3) naaw tack, vad gulligt <3333 jag vet inte men visa bilder blir ju bra <33


Vad roligt att folk våga fråga :) puss puss älskar er
<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0