..

- dagens
Hejsan hejsan längtar tills imorgon, nu kanske ni undrar varför men för att i morgon är de torsdag och det betyder verres och min shopping dag. Jag har  mycket pengar på kortet nu så ska shoppa kläder!!!!
det behöver jag verkligen. sen kanske ett par rosa mjukisar från Cubus. :P sen ska jag nog ta nått håll i örat dom har på ett ställe i skäris ett hål för 95 men två för 150 så ska nog satsa på de. Sen ska verre kanske ta navelpercing imorgon , och jag vill också ha!!! jag har tjatat nu vid jul så hoppas hoppas!!! ja och idag har det varit en vanlig dag. så har inget mer att säga nu puss puss.<3
PS: saknar corre!!!<333

Kommentarer
Postat av: verre

sötis bild! ♥

2010-12-17 @ 14:35:11
Postat av: carro

taaack gummsis!!! <33

2010-12-17 @ 15:06:44
Postat av: lisa

kan inte du berätta om något pinsammt, roligt minne som du har varit med om? ;)

2010-12-18 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0