Vilket skämt

Hej , nu har vi öppnat alla julklappar. Och jag fick nästan allt som jag ville ha!! allt var skit snyggt.
sen så ville jag ha en DKNY väska och så får jag ett paket av pappa där det är en påse med en väska i och väskan är liten svart med guld text där de står DKNY och jag såg att det inte var en DKNY . då när jag öppnar väskan så är det ett present kort på 4000 kr så att jag kunde köpa den riktiga väskan. För det var mamma som hade köpt en skit väska och skrivit med guld tuschpenna haha gud vad jag blev sur för den var så ful och jag trodde att dom var seriösa att det var den som jag skulle få. SEn fick jag en guess plånbok. 3 parfymer , två böcker , alla kläder som jag ville ha från H&M katalogen , en guess nessisär , ett kakfat som jag velat ha ,där jag ska ha mina smycken i.
en text som det stog DREAM på , björnborg trosor , skit snygga hotpink, en stor svart väska från accent , ett presentkort på H&M , ett C som man kan ha på vägen , sen massa saker som jag inte kommer på , puss puss hej då<33

Kommentarer
Postat av: veronica

roligt:)

2010-12-25 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0