Eclipse

nu ska jag skriva ett inlägg om idag. cocca har precis duschat och jag sitter med hennes dator i knät :)
 men idag ska vi till gissa ...................................... bion = rätt
sen vilken ska vi se ...................................................toy store 3 =fel
vi ska se .......................................................................ECLIPSE !!!!!!!!!!!!!!!! woho jippie <3
e så jävla taggad så att jag håller på att explodera / seriöst / åå längtar
sen imorgon ska vi sola & bada :P 
idag vaknade jag och cocca kl:12:40 , sendes har vi bara chillat så vi får höras sen för
jag måste klä på mig,  jag sitter fortfarande i pyjamas hihi. men ni får ha det så gött   KYSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0