jag vet jag vet

har nt upptaterat så mycket men hallå har haft fult upp!!!*
sen idag ska jag hem till stockholm och då följer becca och sonja med <3 <3
ska bli fett kul , vi stannar i fyra dagar iaf jag och becca sonja åker till finland på onsdag
så hennes föräldrar hämtar henne på onsdag hos mig ;) ...
åker till finnerödja sen igen och då stannar jag lite till sen vill ju jag fan vad hemma lite !!!!!
har inte vart med typ nån tjej där hemma //// nästan har varit med några men jaja,
saknar alla <3
och igår och idag e det fett varmt igår ar det typ 32 grader men sen började det as regna uuusch
men nu ska jag packa lite och städa ,,,, KYSS
varför blir den uppochner??? men skit it  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0