syrrans rum

tjjjaaa , idag ska jag sonja och becca till grönan för pappa har fixat grattis biljetter
till becca,sonja och bellas kompis cassie för jag och bella har ju guldkort!!< 3
just nu sitter jag i bellas  rum medans hon och cassie gör sig i ordning. Igår var jag , sonja och becca
i stan och shoppade,,, jag köpte:
två linnen från gina med lite spets på , dom var på rea.
ett blå och ett rosa
sen två linnen från H&M , ett svart och ett gråt
sen ett läppstift från make up store , och jag ville byta det sen men dom har ej öppet köp :(
sen nån raksprey från veet , den funkade as bra!!!
sen mat då :) !
sen mötte vi nea lite , vi hade as kul!!!<3
kyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0