Freeeedag

tja tja. to day its friday!!! det har varit skola och efter den så drog jag linda och verre till hudinge c
och hade kul. vi käka på donken och det var evigheter sen vi åt där, sen skulle linda ha utvecklingssamtal och då var jag och verre kvar. Och vi köpte så många ringar liksom, vi var ring tokiga. Jag köpte fem ringar och verre säkert fler. jag köpte :
fem ringar , två guldiga och tre silvriga
en balsam spray från Loreal 55 :-
och ett ljust rosa läppglans som är skit bra!! <33  och det kostade bara 30 kr :D
sen drog vi hem och sen dess ha jag bara suttit vid datorn. och snart kommer cocca med hennes mamma och lilesyrra nu kommer dom puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0