Na Na Na

Hej nu har jag äntligen kommit till rätta med min dator liksom nu är den på mitt skrivbord och internet är tillbaks.
woho för det nu ska det bloggas så det brinner om de!!!!  Och nu ska jag berätta lite om dagen som varit först så var det skola och jag fick MVG på spanska läxan , gud vad glad jag blev! :) sen efter skolan hade jag utvecklingssamtal
det gick väl sådär men men är ganska nöjd med det vi kom fram med. Sen åkte jag och verre till skäris och gick runt käka och hade skit kul. Sen idag vid 6 så hade min skola öppet hus då skulle vi på draman gå runt och göra lite små "reklam" för drama profilen det v ar ju inte sådär jätte kul. Så jag verre och nea gick till ICA och köpte varsin energi dricka och gick till parken vid skolan och där var det riktigt kul. :P sen vid halv 10 nu kom jag hem och tog bort sminket så nu ska man väl sova. NI får ha en fortsatt trevlig kväll pusspuss
- imorgon kommer cocca :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0