Nehe

hej internet fungerade inte hos mig igen men nu jävlar om det går sönder igen dåååå.!! jävlar haha. Jag och linda skulle ju till vera i uppsala men nej vera "glömde" att hon skulle va med sin syster. yee right.!? men men imorgon ska jag va med cocca vi ska fika i stan mys mys. juste sen idag så köpte jag möbler till mitt rum. först en stor fåtölj sen ska jag köpa en byrå kunde inte köpa en idag för jag visste inte måttet sen en garderob. :) juste ett skriv bord och en stol till de, haha glömde nästan. sen på fredag ska nån av mina underbara kusiner sova hos mig, så himla bra avslut på höstlovet. som i stort sett har vart ganska tråkigt. :( men men ska väl passa på att njuta vid dator nu hihi. puss
juste sen en svar på kommentar från mitt föra inlägg: ja det var min första gång att sola solarium och jag gjorde det bara 10 minuter. :) puss puss
- den där haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0