<3
Hej igen ja vad tyckte ni om min fantastiska video hehe. Iaf igår var jag nea och linda hemme hos mig och vi käka lite sen hängde lite och sen senare så drog vi till Heron för att träffa jennifer och då gick vi på bio, Harry potter del1
den var skit bra!!! jag har inte tänkt så mycket på harry potter men gud vad bra den är , sen nu på 5:an  är det nån vet inte vilken. Sen efter bio åkte jag linda och nea hem till mig igen och dom sov här inatt. Vi käka donken när vi kom hem vid 11 nångång haha skit gott!!, och vi somnade så runt 2 och jag vaknade vid 9 dom andar vid 11. Sen när dom hade åkt så kom jennifer till mig och vi drog till stan och käka , titta i affärer och köpte en varsin chai latte , mys mys vi hade jätte kul. Sen när hon åkte så skulle jag och familjen käka på en italiensk resturang , kl 20:00 ska mamma , bella och jag titta på en av våra favorit filmer inom familjen   Tomten är far till alla barnen. De är skit rolig och en tradition som vi alltid ser runt jul. <33 Nu ska jag mysa framför tv puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0