skola , idrott , huddinge , teater plus tidig kväll

Heeej tänkte göra ett inlägg igår men blogg.se cpade så får bli nu istället. Helgen har gått för
fort ja som alltid men den har varit riktigt kul.
Fredag- då kom ju cocca och hennes company och dom sov hos oss,  när dom kom så käka vi kinamat vi barn satt på resturangen och käka medans mammorna tog med mat till lägenheten.  på kvällen så tittade jag och cocca på film och käka godis.
Lördag- vi var tvungna att gå upp tidigt för vi skulle åka iväg vid 11 Inte senare! Jag , cocca och små syskonen ville äta frulle vid nått cafe  men vi kunde inte bestämma oss så syskonen åt å ett cafe och jag och C åt på ett anat.
sen drog vi till Taxinge slott och gick på deras julmarknad och det var kul men ALLT för många folk!!! usch. men vi hade kul.
På kvällen så drog jag till verre och nea var med liten stund och sen kom corre då drog nea och jag och corre sov då hos verre. Vi hade riktigt kul , det blev en sen kväll och tidig morgon haha.
Söndag- Jag drog tidigt från verre för jag skulle möta bella , ville och mamma i T-centralen för dom hade inte berättat för mig att vi skulle till NK och titta på julbelysningen och ville ville haha se tomten. Vi tittade i affärer och fika. SEn drog vi till gammlastan och tittade i affärer , så grymt mysigt!!
Hade en jätte skön helg och snart blir det skola och resten av rubriken. PUSS
- oo Yhee

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw fett gullig du är på bilden love ya <3 <3

2010-11-22 @ 19:42:19
Postat av: carro

vem?? :)

2010-11-22 @ 21:01:15
Postat av: Cornelia

oj dah glömde skriva namn <3 cornelia S

2010-11-23 @ 18:53:00
Postat av: carro

hahah tack gumman <3333 :)

2010-11-23 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0