Tell èm

tja idag vaknade man vid 8 höhö när man gick och la sig vid 2 så är det ju skit kul!! sen började jag plocka i mitt rum
för idag ska ju massa möbler in så det kan inte ligga massa kläder och skräp på golvet.
sen sminkade jag mig och byte om , och titta lite på tv. Och idag ska jag inte va med cocca. Jag ska möta linda och nea i stan och fika , shoppa eller kolla  i affärer jag ska titta efter en ny parfym som jag kan hålla till, Jag har liksom typ 100 parfymer och jag vill kunna ha en signatur parfymer. haha. Och imorgon ska sarah sova hos mig. Mys och roligt blir de! :) vet ni om kommissarie späck kommit ut??? vi vill så gärna se den.  just nu ska ja inte göra nått  och har inget mer att skriva nu, Vi hörs sen kram kram
- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0