Tja brun

tja tja jag och cocca vaknade vid 10 eller jag sen vaknade hon långt efter, sen åt vi frulle och sen sola vi solarium
det var skit skönt och cocca gör det grattis för den är i en lägenhet brevid hennes och där finns också ett gym som också ät grattis så där cyklade jag lite också, liksom man måste ju passa på. Cocca är i duschen nu för efter man solat så luktar ja som nea sa igår , kaninbur haha, sen ska jag också skölja av mig. Sen drar jag väl lite sakta hem.
Ni får ha det så gött. puss .
-igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du solar solarium?! :O hur länge förresten?:O

2010-11-02 @ 17:04:36
Postat av: sarah

stephanie, chilla lite :)

2010-11-02 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0