Heron , shopping och ........ verre

Tja nu sitter jag såklart på media markt och ska snart på bio med verre <3 vi ska se " The other guys "
elr hur de stavas?, idag sen har vi vart i skäris. Jag köpte ,
en tunika från gina och den kostar igentligen 249 men jag köpte den för 124 och de va inte äns på rea!!!
sen ett puder från H&M, allt betalade jag med mina presentkort som jag fick igår :)  igår var skit kul !! :P
fick massa fina saker , Tack tjejer <3!! ni e för söta. ska dra vidare nu puss hej då bloggen , får se om jag bloggar mer när jag kommer hem. Hej då.
<3

Kommentarer
Postat av: linnea

jag glömde at ge dig en sak igår , heh

2010-10-10 @ 00:25:02
URL: http://linneastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0