Hola

Hejsan , förlåt för dålig upptadering men jag har seriöst inte haft tid!! Har haft så mycket att planera tills idag
ja ska ha en tjejmiddag :)  sen ja ska inte berätta så mycket mer om de. sen idag har vi också biologi prov , och jag kan allt på provlappen men vår biologi lärares provlappar stämmer aldrig med de riktiga provet!
Igår var jag och shoppade med verre och linda asså vi slutade 11:45 :D / så jävla skönt. Då drog vi till skäris och jag köpte en spets t-shirt från cubus / svart , sen en midje kjol med dragkedja från ginatricot den också svart,
sen ett långthalsband med en fjäder och en vinge och lite anat på ur&penn sen så hittade jag ett så snygga par skor och då ringde jag pappa och frågade om jag fick dom och de fick ja:)!! dom var eller e skit snygga. ja tror de var allt. men måste klä på mig nu puss hejdå.
<333333

Kommentarer
Postat av: lisa

få se bilder på det som du köpte:)

2010-10-08 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0