tja

hejsan hörni jag har varit sjuk tisdag och onsdag så jag  har inte orkat bloggat :( idag efter skolan så åkte jag , nea , verre och linda till huddinge c. Och där så köpte jag en ny telefon , ja liksom jag har en iphone och den e
så jävla bra!! men jag ville ha en lite "vanligare" mobil så köpte en vanlig svart sony ericsson och jag älskar den!!!!
skit bra ju. hehe, sen drog alla hem till mig för ja en sista dag i huset för ja flyttar ju på onsdag.
vi hade skit kul iaf och tog massa CRAZY bilder!        ( som vanligt )
ää nu har alla gått och jag ska bara ta de chill nu så vi kanske hörs sen puss
l o v e  y a
- så här ser mobilen ut :D
- en av dom hundar bilderna vi tog
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0