10 saker ni kanske inte visste om mig

1 : Jag älskar Beyoncé hon e min största idol och jag kan allt om henne kan alla låtar och allt!
2 : jag e över 170 cm lång
3 : jag e skit kräsen om mat
4 : jag älskar att sminka och styla folk
5 : jag älskar att sjunga och spela teater
6 : jag e lite av en bitch och låter inte folk trampa på mig
7 : jag älskar alla sorters kaffe , mest is latte och vanlig latte
8 :  jag älskar att skämta
9 : jag dag drömmer jätte ofta
10 : och sist jag älskar skvaller och allt smaskigt skvaller får jag veta :)
det finns hundra miljoner saker mer ni inte vet om mig men det kanske kommer senare
puss hej då.
PS: så e jag sjuk
- Hej jag heter caroline och jag e inte perfekt ,men hallå vem e det?
jag tycker att man ska ha kul och skit i resten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0