11:45!

Tjena , tja tja , hello , hola , hi , shooo, hej , tja , hej bloggen , ja kommer inte på nått mer. haha.
idag e det så jävla skönt för vi börjar 11:45 idag ! fett soft. vi ska ha orientering vid källbrink och det håller kanske
på i två timmar , alltså slutar man runt 2 , men nack delarna  med denna dag är att
1: man måste orientera själv, och jag är inte bra på det och jag nea och verre förra året gick vilse och nu då när man e själv , vad kommer hända då?!
2: jag hatar orientering , de e liksom inte kul! fattar inte varför man ska ta så mycket idrotts tid till de och när kommer jag gå vilse och ha en karta med mig om just de området?
3 : jag kommer gå vilse , dö och inte kunna prata med nån och jag pratar hela tiden!!!
ja det var dom sakerna jag inte tycker e så bra med denna dag.
idag kommer corre till mig inan och så ska vi ta såklart samma buss :). och så kanske man hittar på nått efter också.
nu kan jag inte skriva mer för då kommer inte ni orkar läsa detta.
PS: kommentarer skulle sitta fint.
- från the voice :)♥

Kommentarer
Postat av: verre

haha, välkommen i klubben om att komma vilse!!!!! ♥

2010-09-28 @ 10:25:20
URL: http://veronicapaulsson.blogg.se/
Postat av: carro

lilla verre , vi måste starta e klubb för misslyckade barn som vi!!♥

2010-09-28 @ 14:07:38
Postat av: linnea

Jag joinar lätt!! :D

2010-09-28 @ 17:18:59
URL: http://linneastjernstrom.blogg.se/
Postat av: carro

nea gruppen skapades just för dej såklart!!!♥

2010-09-28 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0