amen durå?!

tjaa , amen durå e mitt nya favvo ord!! skit najjs , mitt och neas ord!!! :)
idag har varit en slapp dag. började 08:00 slutade 14:00 och dagens höjdpunk var
när jag och amanda,elin,linda,nea och corre satt och åt och vi garvade och allt!! :D
imorgon ska jag på bio med min underbara kusin sarah, ska bli skit kul! men vet inte vilken vi ska se
det får vi se när vi kommer till heron. sen på lördag ska jag nea och linda shoppa
måste shoppa det jag har tänkt som jag verkligen måste ha! e
ett till par jeanse legging från kappahal eller huur det stavas och dom kostar 399:-
sen två baslinnen från H&M ett vitt och svart kostar runt 50:-
sen ett par vanliga svarta skor från H&M kostar 99:-
det e det jag typ måste ha !! men nu ska jag vara barnvakt åt min lillebror puss.

Kommentarer
Postat av: linnea

sååå vårat ord! :D

2010-09-02 @ 18:59:04
URL: http://linneastjernstrom.blogg.se/
Postat av: carro

japp japp :)

2010-09-02 @ 20:46:47
Postat av: Sarah

Alltså Carro! Du är sjukt vacker, tjejen :) Och det säger jag inte för att jag är snäll, utan för att du är det :) Ses imorgon!

2010-09-02 @ 23:27:41
Postat av: carro

tack så mycket du är också en av dom vackraste !!!

2010-09-03 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0