Frulle Bulle

tjaa tja bloggen, hehe idag e det måndag och i vanliga fall så hatar jag det men idag e jag
ganska glad för
1 : jag har inte varit med nån kompis på hela helgen bara mina kusiner , men klagar ej
mina kusiner e bäst!!
2 : teatern börjar idag , och de ska bli skit kul.
3 : att nu e det inte långt kvar tills jag ska färga mitt hår, ser skit konstigt ut just nu
och det ska jag göra på onsdag :)
äter frulle nu och e snart klar med mackan. idag ska jag typ ha på mig en vitt tröja/t-shirt
med typ jeans leggins. det jag har hunnit med på en timme e sminkat mig , plattat håret och precis ätit klart min frukost. ska gå in på facebook nu hörs sen puss!
----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0