You are The only Exception

Tja idag e det äntligen fredag och jaa har faktiskt längtat efter helgen :) för idag ska jag och mamma , ville och bella
dra till finnerödja med coccas och hennes mamma och syrra plus min morbror och hans son asså min kusin!.
skit kul. sen idag slutar jag tidigare än vad jag brukar göra jag slutar 12:45 fett najjs, för jaa en sak orkar inte skriva det för jag måste klä på mig snart. sen e det ju idag SO provet , tror det kommer gå bra för att man för ha en halv A4 papper med svar , bara för att det e så många frågor. nu ska jag köra vidare puss hej då.
vi får se om vi hörs lite snabbt när jag kommer hem från skolan.
PUSS



- love you guys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0