ja vät

- inga andra bilder!!
tjena
jag gjorde ett inlägg i måndags men det kom aldrig upp i bloggen :( och då var det så sent så jag orkade inte göra ett nytt..!
idag då är det fredag och jag har inte vart i skolan sen onsdags , vilket jag inte kommer gå in på. Men jag är inte sjuk iaf. igår så gjorde jag inte så mycket jag , pluggade lite , kolla olika utbildningar och plockade lite i trädgården. På kvällen gick jag och syrran en liten promenad , men hon cyklade och jag gick brevid. sköötnk . jag gick runt i en tröja och mjukisar och det inte äns kallt. mums! sen nu då så har jag hjälpt mamma städat och nu ska jag , mamma , bella och ville åka och fika sen ska vi möta pappa i karlskoga och stor shoppa . NICE puss puss <3 helgens planer får ni reda på när jag kommer tillbaks. :P
love from Carro S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0