Chill att vara barnvakt!

- Jag och Amanda! coooolaaaaa!! ;)
- jag diggar att vara barnvakt! :D
Tja!
det är nu lördag och helgen har hittills vart riktigt chill och nice!
Under dagarna sen ja sist blogga har ja vart med Philip och sofia haha jaaa roligt roligt..
sen igår då så vart det att avra hemma hos mih med bergan och fia! :D
vi hade grymt roligt
(love u girls)
Bergan drog lite senare på kvällen och Fia sov över! :)
Vi kollade film och chillade brett, och vi hade skit kult!!!
Idag då så drog fia vid 12-13 och efter det vart det bara data och musik för min del. Senare på eftermiddagen kom lite gäster hem till oss... Så ikväll aa eller idag har ja vart barnvakt typ. Vi har käkat tacos och badat bubbelpool a och ungarna HAHA har faktiskt haft det grymt kul. Snart blire att dra till det andra huset där vi alla ska sova och aa små barnen vill busringa runt lite haha , sen blir det att nana dom små barnen. Och imorgon drar jag in till dfs och ska hänga lite med mister hemlig haha och kanske fia.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0