lite kul bara för att!

Livet:

Motto med livet: Never regret a damn thing!
Roligast i livet: Att träffa underbara folk, och typ busa runt ;)
Tråkigaste i livet när man blir sårad elelr lämnad...
Underbarast i livet: att ha riktigt kulr med vänner!
Fantastiska i livet: familjen och vännerna

Kärlek:

Varit riktigt kär? 2 ggr
Bästa minnet med kärlek? alla dom har blivit dåliga minnen nu... :/
Vad är otrohet? en puss..
Vilken sorts killle? har ingen speciell typ men brunhåriga
Personlighet? bara va sig själv!

Antingen Eller:

festa/hemmakväll? BÅDA!!
röka/snusa? röka..
snö/regn? snö!
mc/max? MC LÄTT!!!
nagellack/utan? nagellack , fast jag ty aldrig orkar ha det :/
Piercing/tatto båda!! :D


Hur många piercingar och vart? jag har i öronen 4 och naveln...
Vart är det fulaste stället att pierca sig på? en ring under näsan..
Tatto? Jag tycker alla sorters tatueringar e fina.. men mest vid nacken/rygg och fötter
Vad är onödigt att tattuera in? nån kärleksnamn eller nått stort fult djur!
Vilka smycken föredrar du? ringar, örhängen och armband!

Skolan:

Hur har du ändrats genom skolåren? jaa absolut jag ahr ändrats efter varje år.
Vilken klass var roligast? 9C lätt!
Bra betyg? hmm kan bli mycket bättre!
Hur har klädseln/sminket ändrats? haha absolut ja har just nu den bästa stilen ja har haft under alla år.
Olydig? hah jaa lite kanske..

Framtidsplaner:

Vad gör du om 2 år? får se vart tiden tar mig .. ;)
Vart kommer du resa? amerika nånstan hoppas ja!
Vart ska du bo? noooo aning!
Vilka kommer du umgås med? hoppas med samma folk som nu och såklart några nya!
Vart kommer du jobba? vi får se vi får se! :D

NU ska jag till fia puss puss tja! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0