sho sho ho ho

we are sexy and e know it!
jaaa vad ska man säga om dagen...
Första började det att vi inte skulle ha nån idrott , å alla bytte om och gick för att slappa vid skåpen typ. Men ne då ringer bergan till mig och säger att vi ska visst ha idrott. Haha så alla gick tillbaka för att ha "idrott" men vi gjorde verkligen ingenting så ganska chill!
Sen vart det bild, och då kollade vi bara på harry potter hehe så det vart mycket chillande idag! sen ingen spanska för mig heller så bara 3 lektioner idag! NICE!
Efter skolan drog ja som vanligt hihi hem till Fia, och denna gång följde P med också. Vi käka , aa eller ja käka. Sen hade vi det bara as kult på fias rum, hmmm det låter fel men vi hade skit kult! ja drog sen hem och sen käka ja PIZZA , mums dyng gött!
nu ska ja chilla och lyssna på denna låt:
denna är ABSOLUT min favorit av Fronda!
Btw jag älskar verkligen Fronda!! mmm kärlek <3333
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0