!.....Skratta med mig......!

Tjaaa, vart är man nu då om inte stockholm!! jippie, idag har ja hälsat på min skolan eller den ja slutade för en vecka sen. Sen efter skolan så var ja med linnea och verre, medans vi väntade på bussen från skolan så gick till ica så köpte vi kladdkaka :) mums mums mums!!.., vi åkte hem till mig sen nu har vi vart hemma hos mig och tittat på barnhemmet , lite läskig va? sen nu har vi tittat på family guy några avsnitt och pratat som vi alltid gör :D imorgon ska ja till mina kusiner min lilla kusin fyller år , då blire barnkalas.! nu ska vi snacka mer sen sover verre här nea drar hem med nattbussen :P  he de gött puss puss<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0