Mega dun dun duun Mind!!!

Nu så.
när vi hade vaknat och gjort i ordning oss så skulle vi till huddinge C och möta verre. från huddinge åkte nea hem. och jag och linda var med verre. På H&M så köpte jag:
ett solpuder från maybelline som var på rea för 55 kr :O skit bra och det är ett nytt puder som precis har kommit ut.
en ögonskugga från maxfactor med två färger , vitt och ljus blå för 50 kr.
en vitt kajal också för 40 kr / ej rea.
sen köpte jag en Isadora mascara på kicks för 30 kr , dom hade rea på rea priset . så sjukt nice asså.
sen drog vi till heron för att titta på bio. Vi såg på på megamind , för de var den ända dom fanns. den var faktiskt väldigt bra. riktigt rolig. sen efter de hade vi kul hehe, lindas pappa körde mig till fruängen och där tog jag tåget hem. nu ligger min hund valp vid min säng och sover haha sååååå söt!! <3 sen imorgon fyller syrran 13 bast, shit så ska fira henne sen på torsdag blire fest med verre haha :) inget mer om de puss puss hare kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0