Dag 09- Min favorit film

jag har massor av favorit filmer!! men dom som jag tar nu är klassiker som jag alltid kan se på :D
jag vill göra egna filmer när jag blir stor och då kommer säkert dom va favorit filmerna :P haha
aa ganska liten bild men ändå bert en klassiker :P
haha min , lindas och neas favorit film!
alla scary movie filmerna är sjukt bra!
sen nu typ den bästa!! jag älskar den här filmen
favoriten är ju viktoria eller som linda jag och nea kallar henne
signe eller plutten ;)
DU VET INTE?!
haha skämt som bara jag , linda och nea fattar :P
puss

Kommentarer
Postat av: LINDA

haha så jävla klockren :) DU VET INTE ?! ... NEJ

mEN DU DET SPELAR INGEN ROLL LÄNGRE JAG HAR ALDRIG TYCKT OM DIG OCH KOMMER ALDRIG ATT GÖRA DET HELLER...HAHAHAHA <3

2011-06-15 @ 12:27:03
Postat av: carro

hahaha assså KLOCKREN!!!!!! <33333 linda skaffa blogg din jävel!!!

2011-06-15 @ 12:49:31
URL: http://carolinestenslatt.blogg.se/
Postat av: ida

ey, jag fattade också ;)

2011-06-24 @ 22:44:09
URL: http://realthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0