heeee tjaa

hej igen , jag ska bara berätta lite om dagen tycker jag och det hände väl inte så mycket. jag fick VG på mitt första prov i den skolan jag går i och jag blev jätte glad för VG va det högsta man kunde få för att provet var ganska litet men e as glad ändå! sen fick jag tillbaks en uppsats och jag hade VG på so biten och G+ på svenska delen. blev jäääätttee glad.
sen såklart så slutade vi en timme tidigare idag och det suger för mig för vi ska ju sluta 15:00 på tisdagar och då kommer min buss 15:10 och nu när vi slutade en timme tidigare så får jag vänta i en timme :( och mamma vägra hämta mig !!! :/ men iaf söta snälla lisa skulle ändå vänta på oliver så vi väntade och snackade kult kult! <3 imorgon så ska betygen sättas och jaa vi får väl bara hoppas på de bästa ! :D ska skriva mer inlägg nu puss puss <33
<33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0