hos eehh?

tja tja
jag e nu hos cocca och vi hare gött , vi har shoppat
skriver om de imorgon . ja på tunnelbanan så kom värsta mongot ganska nära oss och skratta till alla och frågade om alla skulle bli hans bästa vänner ;)
hahaha och cocca som inte kan hålla tyst satt och as garva :P ja ba tyssssttt...!
haha de va skit kult.  jag shoppade faktiskt ganska mycket, min första lång klänning faktiskt :) ganska fin på faktiskt
vi har precis ätit god mat mohahah och vi har hyrt filmer , två skräck :D as nice
sen chips och dipp , jaaa ibland får man smocka :D ;) :P
HALLÅ man kan ju inte titta film utan sånt , skärsklit inte hyr filmer , daaaahhh!
sen imorgon blire en tidig morgon för cocca ska jobba på dagis haha gölligt , så jag ska hem tidigt sen vet man inte vad man gör , så smsa alla som vill va och har mitt nummer hihi .
nu ska vi kolla första skräck filmen :D puss hare bra
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0