ja hej igen

hejsan jag känner att jag måste bli bättre på detta med bloggandet. Men jag har inte så mycket att skriva om men jag ska nog jobba lite på de! just nu så har jag börjat packa lite, för i morgon blire att åka till stockholm :P
jag ska ta tåget som går 09:50 och kommer vara framme vid 12 åå för köpa massa tidningar och ska köpa fler låtar till min baby iphone! ;) sen så ska jag va hemma i lägenheten med aaa haha ingen, sen kommer olivia , nea och kanske verre att sova hos mig till fredag och på fredag så lite vid kvällen ska vi till grönan , jag , olivia , verre och kanske linda :) as nice!
sen vet jag inte resten av planerna men det kommer bli as kult!!
idag var jag hemma från skolan för jag mådde as illa hela natten och hela morgonen men nu mår jag bättre :) sen resten av dagen ska jag bara packa , fixa mig lite sen aa ta hand om mig själv kväll , nu när man mår lite dåligt så e de bra. ska ladda upp bilder från mobilen också som måste upp. men vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0