jaja

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: svart 
färg 3: grått

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: japp, flera faktiskt
Fått ditt hjärta krossat: ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: njaaa
Fått reda på att någon har pratat om dig: jaa
Kysst en kompis: haha mhm

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nja asså ne tror inte de
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag käka ute på rich med familjen 
Vilken tid vaknade du idag: först 5 , sen 11 sen 4 
Vad gjorde du igår runt midnatt: skrattade med nea och linda 
Någonting som du längtar till: jaa
Senaste gången du träffade din pappa: för typ en vecka sen 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jaa jag har gjort misstag men jag är en person som oftast inte ångrar saker men ja de e lite saker , det är en sak jag råkade säga till en person som jag ångrar väldigt mycket .. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jao
Vad gör dig irriterad just nu: att det känns som att de inte finns nått att göra
Långt eller kort: båda
Vad gillar du gällande dig själv: jag e en person som älskar mig, ändå om jag inte gillar hur jag ser ut men personlighet så har jag ALLTID rätt 

DIN FÖRSTA:
Operation: tror inte jag har gjort nån 
Piercing: öronen men ska ta ett snack med mina föräldrar om fler!
Tatuering: nej men ska ta ett snack om de också
Bästa vän: nea , linda asså allt e lite komplicerat just nu
Sport: typ basket 
Husdjur: små hundar 
Vaccination du minns: fästing 
Förälskelse: senast var inte så längesen

Alkohol du drack: hhhm , vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller pussar: båda :) 
Kortare eller längre: längre ;) 
Romantisk eller spontan: spontan 
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!

hihi alltid lika kult


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0