tjenaaa

- drooooggg blid!
hej ååå det börjar blir riktigt nära tills sommarlovet och man längtar ju nu asså! idag så slutade vid 2 och då hämtade mamma  mig och vi åkte direkt till marieberg , ( ett köpcenter ) heheh för er som inte vet...
mamma och jag gick in på en av mina favorit affärer med massa olika märken i , tex levis , cheap monday , sisters , vila ja lite sånt :P och dom hade lite rea idag och då hittade jag 3 olika jeanseleggins för bara 99 kr styck. köpte ett par mörk blå ett par ljus blå och ett par grå/svarta. as snygga och ett par flug glassögon :P
sen då så hämtade jag mina glassögon idag , jag ska bara ha dom hemma och när jag vill i skolan så att ha dom är bara ett val som jag får bestämma själv med! :) jag har ena paret på mig nu och dom känns riktigt bra faktiskt , haha jag ser så vuxen ut ;) sen nu ska jag bara chilla resten av dagen. PUSS PUSS så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0