Vaken?!

tja , jag och lind har sovit hos nea inatt , eller har man sovit?
nea och linda dygna och jag sommande vid 1 och vakande vid 3 och vaknade vid 5 sen vaknade vid 9 och sen 11 , s jag pratade lite med dom då och då.
vi hde en rolig kväll och aa de va nice
nurå så hr linda åkt hem för hon skulle färga gåret men vi kanske ses sen. och nea sover :(
JAG HAR JÄTTE TRÅKIGT AV DE!
vid 4 ska i till skäris med hennes pappa och syrra för dom ska köpa bikinis till resan , asså inte hennes pappamen nea och elin :P
jag ska försöka att väcka nea men hon dampar när man väacker henne. jaja och så har jag jätte ont i örat för att jag ja ja vet inte har ont i hälften av huvudet haha :D knäppt ja vet!
puss och hörs hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0