Glasögon blire..

hej hej , efter att jag hade sovit hos verre     (asså i måndags) så skulle jag och mamma till en special ögonläkare.
först gick vi till huddinge för nån månad och dom visste inte vad mitt ögon problem var så dom skickade mig till globen och det tog typ nån månad för att få en tid. Så det var bra att jag fick en tid innan jag skulle åka eller flytta till svartå..! vi kom ditt och dom gjorde några tester, sen fick jag droppar som gjorde att mina pupiler blev HELT svarta jag såg helt sjuk ut!!! dom gjorde att jag inte såg så jätte bra , jag kunde inte smsa eller sitta vid datorn jag kunde bara titta på tv, för min säng ligger ganska långt ifrån TV:n så det gick bra, (tur) jag skulle inte ha överlevt annars. haha. SEn kom dom fram till att jag ska få glasögon , men jag behöver bara anvönda dom när jag känner att jag behöver det så jag bestämmer när jag vill ha dom . jag har inte stort behov av dom sa dom som gjorde tester på mig men det kan va skönt ibland att ha dom. jaja jag vill fortfarande inte ha dom! men jag tror jag överlever :) jag åker till svartå imorgon och sen på måndag börjar jag skolan med min nya klass, längtar lite smått! men är sååå nervös så vet inte vad. Nu ska jag chilla med film och cola light puss puss
- man kan inte se på bilden men min brosa gör fjortis tecken :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0