Shoppade ju idag

jag var med linda och nea idag efter dom hade vart i skolan vi åkte till skäris och pappa har gett mig 5000!! love it <3 så jag shoppade stort! har typ 3000 kvar :P nice! jag köpte har inga bilder tyvärr orkar inte just nu. kanske imorgon :)
1) en svart blommig midje kjol från indiska
2) en lite lila och lite rosa med blommor , midje kjol från indiska
3) en svart midje kjol från veromoda- ja jag gillar midje kjolar....!
4) en brun volang tröja från ginatricot
5) en vitt kofta med guldiga knappar från ginatricot
6) en mascara från kicks som blev fel det var en annan som jag ville ha , jag frågade tjejen i kassan och hon sa att det blev rätt men det var fel så ska byta imorgon :/
7) sen en parfym från caroline gynning hennes nya passion (luktar gud gott) haha !!
ska nu titta på film puss puss love you guys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0