skön lördag!

tja
igår tänkte jag göra ett inlägg men jag hann inte för att annars så skulle jag inte hinna med mitt tåg.
igår då så kom jag hem till stockholm och det var sånt snö väder så det tog 5 timmar att åka istället för 3! det var lite jobbigt hahah. men det kändes ganska fort...!
Jag bytte om lite snabbt när vi kom till lägenheten sen drog jag vidare till min gamla skola och möte linda och verre och nea vi åkte sen efter de vidare till heron och skulle på bio, The black swan. inte läskig!!! verkligen inte , men fin gjord och bra faktiskt! sen sov linda över hos mig
Sen idag då: så åkte linda ganska tidigt för jag och mamma skulle till gamla stan och titta affärer och bara gå runt
för gamla stan är så fint!
Jag köpte ett par sol glasögon , på indiska för 59 :- , as snygga
sen två små skyltar som det står olika saker på som stämmer in på mig. sen så åt vi brunch på en skit bra resturang, jag åt en brunch tallrik fast utan korv och bönor , uuusch! men då vart det kvar ägg , bacon , nån potatis grej och american pancake<3 mums!!! as gott men orkade inte allt , men gott! sen åkte vi tillbaka och lämnade sakerna vi köpt. och drog till film kedjan och jag hyrde 2 filmer , step brothers , världens roligaste film!! sen vampire suck eller hur allt stavas, också rolig! sen köpte jag ben&jerry åå vad gott , så medans mamma  tittar på körslaget så tittar jag på mitt, puss på er<33
- mhm
and...
boom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0