HOLA

tja bloggen, ja just nu e jag bara hemma och chillar. Snart ska jag till örebro :P hehe vad som händer där får ja se
dagen idag var jätte skön!
började med idrott och då körde vi fotboll hehe de gick ju sådär ;) sen hade vi bild då satt vi bara vid datan och hämtade bilder. sen lunch haha och efter de så gick BRANDLARMET hahaha fick lite panik först trodde alla att det var en övning men sen kom brandkåren :O och sen tidningen ;) hahah
brandkåren va där as länge och ingen visste riktigt vad de va liksom och jag fattade inte heller va de va när en lärare försökte förklara..
det kostade skolan iaf 28 000 för att brandkåren skulle komma! :O
Efter de hade jag spanska fast de va inställt så snackade med olivia istället :P
sen hade vi inge so haha sen slutade vi med matte , så chill dag :)
nu ska jag käka nått! hej då lovers ;)
- haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0